29 Mar 2013

BUKU@ZINE : ABC [Ah! Balighlah Cepat!]




MR.Tigasuku akan menerbitkan sebuah buku@ Zine Antologi Cerpen dan Himpunan Puisi yang bertajuk ABC . Anda semua dipelawa untuk menyertainya .  Anda perlu menyiapkan sebuah cerpen yang menceritakan perihal zaman sekolah anda sebanyak 1250 patah perkataan dan ke bawah serta  sebuah Puisi yang sama konsep dengan cerpen .

Cerpen tersebut hendaklah ditulis dalam bahasa melayu dan bebas untuk memilih genre apa anda selesa . Namun ia mestilah menarik untuk dibaca, segar, menarik minat pembaca dan yang paling penting ianya berkisarkan zaman sekolah .  Pengalaman kena denda ke ,  ponteng kelas ke, firsttime mengurat ke , pengalaman DAJAL ke , HAHA , kantoi mengendap ke , kantoi mencuri ke , kena reject ke , cinta monyet ke , etc…

Setelah siap menaip ,  semak sebaik mungkin, dan ia hendaklah dihantar ke zinetigasuku@yahoo.com  dengan bersubjekkan "Penyertaan ABC". Tarikh tutup penyertaan ialah pada 09.04.2013 . Jika diizinkan Allah yang Esa, BUKU@ZINE ini akan dijual di KPTMBP Big Graphic event ,  BPMALL BATUPAHAT.

Karya-karya terbaik akan dipilih oleh  untuk dimuatkan dalam buku tersebut nanti. Mereka yang berjaya akan mendapat buku@zine percuma dari zinetigasuku . Kepada yang tidak terpilih, diharap tidak berkecil hati dan cuba perbaiki lagi gaya penulisan dan cerita anda mungkin.


Nama Tajuk :
Nama Penuh Penulis :
Nama Pena :
Alamat Pos@Rumah (mudah untuk buku dipos) :
No.Kad Pengenalan :
No.HP :

*Butiran ini mesti lengkap , untuk memudahkan segala urusan . KARYA mesti FRESH ! ASLI dari anda untuk buku@zine ini !
Terima kasih,

Yang Benar
Haiyum Haffiz
BIG BOSS
ZINETIGASUKU
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...